Gratisan Musik

Monday, May 30, 2011

khas buat kawan kawan

hey guyss !
sudaa lame tak tgk saya update blog kan ? finally ,saya muncul kembali .
anyway , thanks myk kpade kawan kawan saya kerana banyak membantu saya tentang blog saya yang tak brape cantik ni . ;))kali ini saya nak berkongsi tentang ape yang berlaku sepanjang brade di asrama mnggu lepas .banyak betol hal yang terjadi . handphone di rampas ! oppss , bukan sebab kantoi ke pe tapi ade kes yang berlaku . jangan tanye kenape ? bile ? mengape ? siapa ?ape yang patut di buat di rumah erk ?study kea lagi ?bole aje tapi penat la mengadap buku 24 jam . HEHE ;)yang sedihnya result pertengahan tahun kali ni terok laa . heishh ;(

sudah 1 subjek suda fail iaitu mathematic ! macam mane boleh berlaku sedangkan ujian lps dapat "A" .ARGHHH ,rase nak menjerit . air mate tak payah ckp . mengalir laju je macam "SUNGAI LUI" lagu aizat tuh . HAHA . tak ape . saya tak akan putus ase demi mase depan . cerita pasal mase depan ni kan . saya share dengna korang cerita sedih ni , hurmm . berkaitan dengan parents fikaa laa .before ni dorang selalu bagi nasihat pe sume . tapi hari ni tersentuh hati sangat time tengah hari td . titbe dah lame tak lunch same same akhirnye dapat jugak bertemu . tengah2 makan tuh tibe-tibe abah cakap cm ni 

ABAH "eika , tahun ni abah ingat nak bagi : "lesen kereta, handphone n MP4 baru"
SAYA : "ye kea abah ?terima kasih abah . "
***seronok tak payah cerita laa . tibe-tibe abah cakap ,
ABAH : "abah nak eika blajar rajin-rajin jangan jadi macam abah hutang keliling pinggang, abah tak nak anak-anak abah hidup susah macam abah dulu besarkan adek adek abah 9 orang .abah tak minta banyak 5A keatas pun jadi la . ni untuk mase depan kao jugak ."

tersentap pulak hati saya bile dengar abah cakap macam tuh . hurmm ;( nak menangis pun ade ! jadi baru saya sedar jase abah dan ibu eika takan lupekan sampai bile2 ! saya nak ubah hidup saya kembali  . marilah kawan-kawan kita bangkit merubah corak mase depan kita . kepade rakan-rakan SPM 2011 , berjuang habis-habisan untuk diri sendiri,keluarga dan negara. tiada yang terindah selain kejayaaan kita . renung-renungkanlah ape saya kongsikan di sini .



thanks readers ! you hate ? okay . you can go

1 comment:

  1. fika....nice blog...follow blog akak ea anisnezan.blogspot.com...nnti akak follow fika..skg ni button follow tak berapa nk ok...
    oh..lg satu...study elok2 taw

    ReplyDelete